INFO PRE ZÁKAZNÍKOV

Dôležité informácie pre zákazníkov kupujúcich na stránke predajcu pracovnej obuvi, bezpečnostnej obuvi a voľnočasovej obuvi.

Poskytujeme kompletný servis a starostlivosť 24/7.

REKLAMAČNÝ FORMULÁR

Reklamačný formulár si môžete stiahnuť po kliknutí sem

Adresa pre vrátenie alebo reklamáciu obuvi (doručovacia adresa):

Názov spoločnosti:     Ridere, s.r.o.
Ulica a číslo:                   Kríž nad Váhom 394
Mesto:                               Považany 916 26
Štát:                                   Slovensko

 

Adresa pre vypísanie do reklamačného protokol (zasielať na adresu vyššie) :

Názov spoločnosti:   Ridere, s.r.o.
Ulica a číslo:              Potvorice 155
Mesto a PSČ:             916 25 Potvorice

 

DOLEŽITÉ!!

Eshop obuvdoroboty od dátumu 1.5.2024 má nové sídlo aj názov firmy. Preto prosíme, ak reklamujete obuv zakúpenú pred týmto dátumom, zasielajte ju na adresu a firmu z pôvodnej faktúry. Firma Ridere, s.r.o. Vám nevie túto obuv vyreklamovať, lebo Vám nikdy z tejto firmy nebola vystavená faktúra. Ďakujeme za pochopenie.

OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

Podmienky spracovania ochrany osobných údajov

Ak ste zákazníkom alebo návštevníkom nášho webu, sprístupňujete nám svoje osobné údaje. My ako prevádzkovateľ internetového obchodu zodpovedáme za ich ochranu a zabezpečenie. Dovoľujeme si Vás teda oboznámiť s ochranou osobných údajov, zásadami a právami, ktoré máte v súvislosti s legislatívou týkajúcou sa ochrany osobných údajov.

 I.              ZÁKLADNÉ USTANOVENIA

  1. Prevádzkovateľom osobných údajov v zmysle čl. 4 bod 7 nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb v súvislosti so spracovaním osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, týkajúcich sa spracovania osobných údajov (ďalej v texte len: „Nariadenie GDPR”) a rovnako v zmysle § 5 písm. o) zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov (ďalej v texte len: „Zákon o ochrane osobných údajov”) je Ridere, s.r.o., Potvorice 155 , 916 25 Potvorice (ďalej v texte len: „Prevádzkovateľ“).
  2. Kontaktné údaje Prevádzkovateľa sú:
  • spoločnosť: Ridere, s.r.o., IČO: 54773211
  • adresa: Potvorice 155, 916 25 Potvorice
  • email: info@obuvdoroboty.sk
  • telefónny kontakt: 0918 541 407
    • Pod pojmom osobné údaje sa v zmysle Nariadenia GDPR a Zákona o ochrane osobných údajov rozumejú akékoľvek údaje týkajúce sa identifikovanej fyzickej osoby alebo identifikovateľnej fyzickej osoby, ktorú možno identifikovať priamo alebo nepriamo, najmä na základe všeobecne použiteľného identifikátora, iného identifikátora, ako je napríklad meno, priezvisko, identifikačné číslo, lokalizačné údaje, alebo online identifikátor, alebo na základe jednej alebo viacerých charakteristík alebo znakov, ktoré tvoria jej fyzickú identitu, fyziologickú identitu, genetickú identitu, psychickú identitu, mentálnu identitu, ekonomickú identitu, kultúrnu identitu alebo sociálnu identitu.
    • Pod pojmom dotknutá osoba sa chápe kupujúci – spotrebiteľ nakupujúci na internetovom obchode https://obuvdoroboty.sk, ktorého osobné údaje sú spracovávané Prevádzkovateľom na účely plnenia zmluvy.
    • Prevádzkovateľ neurčil zodpovednú osobu, vzhľadom na to, že v zmysle § 44 ods. 1 Zákona o ochrane osobných údajov mu táto povinnosť nevznikla.  

    II.            ZDROJE A KATEGÓRIE SPRACOVANÝCH OSOBNÝCH ÚDAJOV

    1. Prevádzkovateľ  spracováva osobné údaje, ktoré mu zákazník poskytol alebo osobné údaje, ktoré Prevádzkovateľ získal na základe plnenia zmluvy, teda internetovej objednávky. Prevádzkovateľ zhromažďuje osobné údaje v minimálnom rozsahu potrebnom na plnenie zmluvy a v zmysle legálnych zásad spracovania osobných údajov vyplývajúcich tak z Nariadenia GDPR, ako aj zo Zákona o ochrane osobných údajov.
    2. Prevádzkovateľ spracováva Vaše identifikačné a kontaktné údaje a údaje potrebné pre plnenie zmluvy a to predovšetkým kategórie osobných údajov:
    • Meno a priezvisko
    • Pohlavie
    • Adresu doručenia
    • Fakturačnú adresu
    • Emailovú adresu
    • Telefónny kontakt
    • Históriu objednávok
    • Identifikačné číslo
    • DIČ

    III.             ZÁKLADNÝ DÔVOD A ÚČEL SPRACOVANIA OSOBNÝCH ÚDAJOV

    1. Zákonným dôvodom spracovania osobných údajov Prevádzkovateľom je:
      • plnenie zmluvy medzi Vami ako kupujúcim a Prevádzkovateľom ako predávajúcim v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. b) Nariadenia GDPR a § 13 ods. 1 písm. b) Zákona o ochrane osobných údajov,
      • súhlas dotknutej osoby so spracovaním osobných údajov za účelom zriadenia a administrácie užívateľského  účtu.
    2. Účelom spracovania osobných údajov je
      • vybavenie Vašej objednávky a výkon práv a povinností vyplývajúcich zo zmluvného vzťahu vzniknutého medzi Vami ako kupujúcim a Prevádzkovateľom ako predávajúcim objednaním tovaru na internetovom obchode Prevádzkovateľa. Pri samotnej objednávke sú vyžadované osobné údaje, ktoré sú potrebné pre úspešné vybavenie objednávky, a teda poskytnutie osobných údajov je obligatórnou požiadavkou pre uzatvorenie a plnenie zmluvy uzatvorenej na diaľku medzi Vami a Prevádzkovateľom, bez poskytnutia osobných údajov nie je možné uzatvoriť zmluvu a následne nie je možné požadovať plnenie od Prevádzkovateľa ako predávajúceho,
      • daňové účely, vedenie účtovníctva, správy registratúry, či vybavovania reklamácií a sťažností. V niektorých prípadoch je potrebné osobnú údaje spracovať aj na účely súdnych sporov a mimosúdneho vymáhania pohľadávok,
      • zriadenia a administrácie užívateľského účtu.
    3. Zo strany Prevádzkovateľa nedochádza k automatickému profilovaniu zákazníka – k automatickému individuálnemu rozhodovaniu v zmysle čl. 22 Nariadenia GDPR.
    4. V prípade udelenia súhlasu so spracovaním osobných údajov dotknutá osoba vyhlasuje, že dovŕšila aspoň 16 rok veku.

     IV.          DOBA UCHOVÁVANIA ÚDAJOV

    1. Prevádzkovateľ uchováva osobné údaje
      • Po dobu nevyhnutnú k samotnému výkonu práv a povinností vyplývajúcich zo zmluvného vzťahu medzi Vami ako kupujúcim a Prevádzkovateľom a rovnako k uplatňovaniu samotných nárokov z týchto zmluvných vzťahov (po dobu 10 rokov od ukončenia zmluvného vzťahu).
      • Súhlas na spracovanie osobných údajov udeľujete po dobu 5 rokov a to za účelom zriadenia a administrácie užívateľského účtu, ak túto dobu nepredĺžite. K predĺženiu dochádza aktívnym využívaním užívateľského účtu, čiže pri každom prihlásení sa do užívateľského účtu.
    2. Po uplynutí doby uchovania osobných údajov Prevádzkovateľ osobné údaje vymaže.

    V.            KATEGÓRIE TRETÍCH OSÔB, KTORÝM BOLI POSKYTNUTÉ OSOBNÉ ÚDAJE

    1. Príjemcovia osobných údajov sú osoby:
    • Podieľajúce sa na dodaní tovaru, realizácii platieb na základe zmluvy uzatvorenej na diaľku

    –       Kuriér GLS

    –       Facebook – FB pixel (anonymné štatistiky o návštevnosti zo sociálnej siete)

    • zabezpečujúce služby prevádzkovania e-shopu a ďalšie služby poskytované v súvislosti s prevádzkovaním e-shopu     
    1. Prevádzkovateľ neposkytuje osobné údaje do tretích krajín mimo Európskej únie alebo medzinárodných organizácii.

    VI.          PRÁVA DOTKNUTEJ OSOBY

    1. Za podmienok stanovených v Nariadení GDPR a Zákone o ochrane osobných údajov, ako dotknutá osoba máte právo:
      • na prístup ku svojím osobným údajom v zmysle čl. 15 Nariadenia GDPR (§ 19 Zákona o ochrane osobných údajov). Na základe žiadosti dotknutej osoby vystaví Prevádzkovateľ potvrdenie o tom, či sa spracúvajú osobné údaje dotknutej osoby, ktoré sa jej týkajú.,
      • na opravu nesprávnych osobných údajov a doplnenie neúplných osobných v zmysle čl. 16 Nariadenia GDPR (§ 22 Zákona o ochrane osobných údajov),
      • na  obmedzenie spracúvania osobných údajov v prípadoch uvedených v čl. 18 Nariadenia GDPR (§ 24 Zákona o ochrane osobných údajov),
      • na výmaz (na „zabudnutie“) osobných údajov v zmysle čl. 17 Nariadenia GDPR (§ 23 Zákona o ochrane osobných údajov) okrem prípadu, kedy sú osobné údaje spracovávané Prevádzkovateľom ďalej potrebné na plnenie účelu, na ktorý boli poskytnuté alebo získané a rovnako okrem prípadov, kedy Prevádzkovateľovi zo zákona vyplýva povinnosť uchovávať osobné údaje (Zákon o účtovníctve, Zákon o dani z pridanej hodnoty a iné) a rovnako na preukazovanie, uplatňovanie alebo obhajovanie právnych nárokov,
      • na prenosnosť osobných údajov v zmysle čl. 20 Nariadenia GDPR (§ 26 Zákona o ochrane osobných údajov),
      • odvolať súhlas so spracovaním osobných údajov za účelom zriadenia a administrácie užívateľského účtu, a to písomne alebo elektronicky na adresu alebo email Prevádzkovateľa uvedené v čl. I týchto podmienok, pričom takéto odvolanie bude znamenať odstránenie užívateľskej registrácie z databázy vrátane s tým spojených osobných údajov,
      • na účinnú súdnu ochranu, ak máte za to, že Vaše práva podľa Nariadenia GDPR boli porušené v dôsledku spracovania Vašich osobných údajov v rozpore s týmto Nariadením GDPR,
      • sa obrátiť na Prevádzkovateľa alebo podať návrh na začatie konania o ochrane osobných údajov na Úrad na ochranu osobných údajov podľa § 100 Zákona o ochrane osobných údajov v prípade pochybností o dodržiavaní povinností súvisiacich so spracovaním osobných údajov.
    2. V zmysle čl. 21 Nariadenia GDPR a § 27 Zákona o ochrane osobných údajov má dotknutá osoba právo u Prevádzkovateľa podať námietku voči spracúvaniu jeho osobných údajov, o ktorých predpokladá, že sú alebo budú spracúvané na účely priameho marketingu, vrátane profilovania v rozsahu, v akom súvisí s takýmto priamym marketingom. Ak dotknutá osoba namietne takéto spracúvanie, Prevádzkovateľ ukončí spracúvanie osobných údajov na účely priameho marketingu odo dňa doručenia takejto námietky predávajúcemu a osobné údaje dotknutého kupujúceho sa na takéto účely už nesmú a nebudú spracúvať.
    3. Vaše práva môžete uplatniť telefonicky alebo písomne, či už poštou alebo na emailovej adresu uvedenej v čl. I bode 2 týchto podmienok. Na vašu žiadosť odpovieme bezplatne v lehote do 30 dní. V prípade zložitosti, alebo veľkého počtu žiadostí sme oprávnený túto lehotu predĺžiť o ďalších  60 dní. Pokiaľ k tomu dôjde budeme Vás o tom, aj o dôvodoch informovať.
    4. Ak bude ale Vaša žiadosť zjavne neopodstatnená, neprimeraná, alebo opakovaná, sme oprávnení účtovať si primeraný administratívny poplatok na pokrytie nákladov spojených s poskytnutím tejto služby, prípadne odmietnuť konať v danej veci.

    VII.         PODMIENKY ZABEZPEČENIA OSOBNÝCH ÚDAJOV

    1. Prevádzkovateľ prehlasuje, že prijal akékoľvek vhodné technické a organizačné opatrenia k zabezpečeniu osobných údajov.
    2. Prevádzkovateľ prijal technické opatrenia k zabezpečeniu dátových úložísk a úložísk osobných údajov v listinnej podobe.
    3. Prevádzkovateľ prehlasuje, že k osobným údajom majú prístup iba ním poverené osoby a osoby uvedené v týchto podmienkach ako sprostredkovatelia.
    4. Prevádzkovateľ, ako aj zamestnanci a spolupracovníci, ktorí budú akokoľvek spracovávať Vaše osobné údaje, sú povinní zachovávať mlčanlivosť o osobných údajoch a bezpečnostných opatreniach, ktorých zverejnenie by ohrozilo zabezpečenie Vašich osobných údajov. Táto mlčanlivosť pritom trvá aj po skončení obchodného či zamestnaneckého vzťahu s Prevádzkovateľom.
    REKLAMAČNÉ PODMIENKY

     

    Reklamačný poriadok


    1.1 Prevádzkovateľ zodpovedá Spotrebiteľovi, že Tovar je pri prevzatí bez vád. To neplatí ak je predmetom Kúpnej zmluvy tovar s vadami, ktoré je Prevádzkovateľ, ak sú mu známe, alebo s prihliadnutím na všetky okolnosti mu mali byť známe, povinný oznámiť Spotrebiteľovi.


    1.2 Ak obsahuje Tovar vady, má Spotrebiteľ právo požadovať dodanie nového Tovaru bez vád, pokiaľ to nie je vzhľadom k povahe vady neprimerané, alebo pokiaľ bol predmetom Kúpnej zmluvy Tovar s vadami, ktoré Prevádzkovateľ, ak mu boli vady známe, alebo s prihliadnutím na všetky okolnosti mali byť známe, oznámil Spotrebiteľovi. Pokiaľ sa vada týka iba súčasti Tovaru, môže Spotrebiteľ požadovať len výmenu danej súčasti tovaru; ak to
    nie je možné, má právo odstúpiť od Kúpnej zmluvy.


    1.3 Právo na dodanie nového Tovaru, alebo výmenu súčasti tovaru má Spotrebiteľ aj v prípade odstrániteľnej vady, pokiaľ nemôže daný Tovar riadne užívať pre opakovaný výskyt vady po oprave alebo pre väčší počet vád. V takomto prípade má Spotrebiteľ právo od Kúpnej zmluvy odstúpiť.


    1.4 Ak Spotrebiteľ od Kúpnej zmluvy neodstúpi alebo si neuplatní právo na dodanie nového Tovaru bez vád, ani na výmenu jeho súčasti alebo na opravu Tovaru, môže požadovať primeranú zľavu z ceny Tovaru. Spotrebiteľ má právo na primeranú zľavu z ceny Tovaru aj v prípade, že mu Prevádzkovateľ nemôže dodať nový Tovar bez vád, vymeniť jeho súčasť alebo Tovar opraviť, ako aj v prípade, že Prevádzkovateľ nezjedná nápravu v primeranej dobe, alebo ak by zjednanie nápravy spôsobilo Spotrebiteľovi značné obtiaže.


    1.5 Právo z vadného plnenia Spotrebiteľovi neprináleží, pokiaľ Spotrebiteľ pred prevzatím Tovaru vedel, že Tovar má vadu, alebo pokiaľ Spotrebiteľ vadu sám spôsobil.


    1.6 Zodpovednosť Prevádzkovateľa za vady Tovaru sa nevzťahuje na opotrebenie Tovaru spôsobené jeho obvyklým užívaním, pri Tovare predávanom za nižšiu kúpnu cenu na vadu, pre ktorú bola nižšia kúpna cena dohodnutá, pri použitom Tovare na vadu zodpovedajúcu miere používania alebo opotrebenia, ktorú Tovar mal pri prevzatí Spotrebiteľom, alebo ak to vyplýva z povahy Tovaru.


    1.7 Ak je na Tovar poskytovaná záruka, Spotrebiteľ má právo uplatniť zodpovednosť z vadnéhoplnenia v záručnej dobe.


    1.8 Na žiadosť Spotrebiteľa je Prevádzkovateľ povinný poskytnúť Spotrebiteľovi záručný list. Ak to povaha Tovaru umožňuje, postačuje namiesto záručného listu vydať Spotrebiteľovi doklad o zakúpení Tovaru obsahujúci údaje, ktoré musí obsahovať záručný list.


    1.9 V prípade, že Spotrebiteľ využije svoje právo na odstránenie vád Tovaru jeho opravou, pri Tovare, pri ktorom je pre účely záručných opráv určený podnikateľ odlišný od Prevádzkovateľa, ktorého sídlo alebo miesto podnikania je v rovnakom mieste ako v prípade Prevádzkovateľa alebo v mieste pre Spotrebiteľa bližšom, uplatní Spotrebiteľ právo na záručnú opravu u tohoto podnikateľa.


    1.10 Reklamácia Tovaru, vrátane odstránenia vád daného Tovaru, musí byť vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa Prevádzkovateľ so Spotrebiteľom nedohodnú na dlhšej lehote. Po uplynutí tejto lehoty má Spotrebiteľ rovnaké práva, akoby sa jednalo o podstatné porušenie Zmluvy.


    1.11 Lehota na vybavenie reklamácie neplynie v prípade, že Prevádzkovateľ neobdržal od Spotrebiteľa všetky podklady potrebné pre vybavenie danej reklamácie, a to do doby, než budú dané podklady dodané.


    1.12 Prevádzkovateľ alebo ním určený subjekt po riadnom vybavení danej reklamácie vyzve Spotrebiteľa k prevzatiu opraveného Tovaru.


    1.13 Nárok na uplatnenie práv z vád Tovaru zaniká v prípade neodbornej montáže alebo neodborného uvedenia Tovaru do prevádzky, rovnako ako pri neodbornom zaobchádzaní s ním, t.j. najmä pri používaní Tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojimi parametrami parametrom uvedeným v dokumentácii k Tovaru.

     Adresa pre vrátenie tovaru : Ridere, s.r.o., Potvorice 155, 916 25 Potvorice

    VRÁTENIE TOVARU

    Odstúpenie od zmluvy a vrátenie tovaru

    Ak Vám tovar, ktorý si u nás zaobstaráte a vám z akéhokoľvek dôvodu nesadne neobávajte sa nám ho vrátiť.

    Poučenie o uplatnení práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy:

    Právo na odstúpenie od zmluvy

    Máte právo odstúpiť od tejto zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní. 

     Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa keď Vy alebo Vami určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezmete tovar, ktorý bol dodaný ako posledný.

    Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením (napríklad listom zaslaným poštou, faxom alebo e-mailom) na našu adresu : Ridere, s.r.o., Potvorice 155, 916 25 Potvorice

    Na tento účel môžete použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy. Prijatie odstúpenia od zmluvy Vám bezodkladne potvrdíme na trvanlivom nosiči (e-mailom).

    Dôsledky odstúpenia od zmluvy

    Po odstúpení od zmluvy Vám vrátime platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy.

      V súlade so zákonom nemôžete odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom je:

    1. služba, ak sa začala plniť so súhlasom kupujúceho pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby,

    2. tovar zhotovený podľa osobitných požiadaviek kupujúceho alebo tovar určený osobitne pre jedného objednávateľa, alebo tovar, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť, predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa,

    3. ak tovar bol uzavretý v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený.

     

     Vzorový formulár o odstúpení od zmluvy zákona č. 102/2014 Z. z.:

     Komu: Ridere, s.r.o., Potvorice 155, 916 25 Potvorice

     Týmto oznamujem/oznamujeme*, že odstupujem/odstupujeme* od zmluvy na tento tovar/od zmluvy o poskytnutí tejto služby*: ..............

     Dátum objednania/dátum prijatia* ..............

     Číslo objednávky:

     Meno a priezvisko spotrebiteľa/spotrebiteľov* ..............

     Adresa spotrebiteľa/spotrebiteľov* ..............

     Číslo účtu spotrebiteľa* alebo adresa spotrebiteľa* pre vrátenie platieb súvisiacich s uzavretím zmluvy:...............

     Podpis spotrebiteľa/spotrebiteľov* (iba ak sa tento formulár podáva v listinnej podobe) ..............

     Dátum ..............

     * Nehodiace sa prečiarknite.

     V prípade ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať telefonicky na tel čísle 0918 541 407, alebo emailom.

     Adresa pre vrátenie tovaru: Ridere, s.r.o., Potvorice 155, 916 25 Potvorice

    VÝMENA TOVARU

    Adresa pre prípadné vrátenie, alebo reklamáciu:

    Názov spoločnosti : Ridere, s.r.o.
    Ulica a číslo:  Potvorice 155
    Mesto a PSČ : 916 25 Potvorice
    Štát : Slovensko
    IČO: 54773211
    DIČ: 2121786645
    IČ DPH: SK 2121786645

     V prípade nejasností, alebo ďalších otázok nás môžete kontaktovať telefonicky na čísle 0918 541 407 alebo emailom.

     
     
    OBCHODNÉ PODMIENKY

     

    VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY

     

    Tieto Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) upravujú vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim pri uzatváraní zmluvných vzťahov v elektronickom obchode (e-shop) prevádzkovanom predávajúcim na internetovej stránke https://www.obuvdoroboty.sk/. Kupujúci odoslaním objednávky predávajúcemu potvrdzuje, že sa s VOP detailne a v plnom rozsahu oboznámil a tiež, že s nimi bezvýhradne súhlasí. Tieto VOP tvoria neoddeliteľnú súčasť každej kúpnej zmluvy medzi kupujúcim a predávajúcim. VOP nevylučujú dojednanie odchýlnych ustanovení v samotnej kúpnej zmluve; v takom prípade majú výslovne dojednané odchýlne ustanovenia v kúpnej zmluve prednosť pred znením týchto VOP.

     

    1. Úvodné ustanovenia

     

    Predávajúci:

    • obchodné meno: RIDERE s.r.o.
    • sídlo: Potvorice 155, PSČ 916 25 Potvorice
    • IČO: 54 773 211, IČ DPH: SK212178664
    • zápis v obchodnom registri okresného súdu Trenčín, oddiel: Sro, vložka č.: 43963/R
    • kontaktná adresa elektronickej pošty: info@obuvdoroboty.sk
    • adresa pre uplatnenie reklamácie, podanie sťažnosti alebo iného podnetu: Ridere, s.r.o., Kríž nad Váhom 394, PSČ 916 26 Považany alebo info@obuvdoroboty.sk
    • kontaktné telefónne číslo +421 918 541 407, v pracovných dňoch: od 09:00 do 15:00 hod.
    • číslo bankového účtu pre bezhotovostné platby: SK5811000000002945134218
    • orgán dohľadu: Inšpektorát SOI pre Trenčiansky kraj: Hurbanova 2944/59,  911 01 Trenčín.

     

    Kupujúci:

    Za kupujúceho sa na účely týchto VOP považuje:

    • spotrebiteľ – pre potreby VOP sa za spotrebiteľa považuje fyzická osoba, ktorá v súvislosti so spotrebiteľskou zmluvou, z nej vyplývajúcim záväzkom alebo pri obchodnej praktike nekoná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania.

     

    Právne vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim - spotrebiteľom výslovne neupravené týmito VOP sa riadia príslušnými ustanoveniami zák. č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení (ďalej len  „Občiansky zákonník“), zák. č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení (ďalej len „zákon o ochrane spotrebiteľa“), ako aj s inými súvisiacimi predpismi; alebo

     

    • podnikateľ – pre potreby VOP sa za podnikateľa v súlade so zák. č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení (ďalej len „Obchodný zákonník“) považuje:
    1. osoba zapísaná v obchodnom registri,
    2. osoba, ktorá podniká na základe živnostenského oprávnenia,
    3. osoba, ktorá podniká na základe iného než živnostenského oprávnenia podľa osobitných predpisov,
    4. fyzická osoba, ktorá vykonáva poľnohospodársku výrobu a je zapísaná do evidencie podľa osobitného predpisu.

     

    Právne vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim - podnikateľom výslovne neupravené týmito VOP, príp. osobitnou zmluvou sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka, ako aj inými súvisiacimi predpismi SR.

     

    Na kupujúceho v postavení podnikateľa sa vzťahujú všetky ustanovenia VOP s výnimkou článkov 6. (okrem bodu II. v článku 6, ktorý sa vzťahuje aj na kupujúceho v postavení podnikateľa) a 7. VOP. Pre úpravu týchto vzťahov sa medzi predávajúcim a podnikateľom (ako kupujúcim) uplatnia ustanovenia Obchodného zákonníka.

     

      2. Tovar, cena tovaru

       

      Hlavné vlastnosti tovaru alebo charakter služby sú uvedené na príslušnej katalógovej stránke elektronického obchodu predávajúceho.

       

      Predávajúci garantuje výšku ceny, ktorá je platná v čase vykonania objednávky. Všetky ceny sú zmluvné. V prípade uskutočnenia akcie, všetky ceny počas nej platia len do vypredania zásob, pokiaľ pri konkrétnom výrobku nie je uvedené inak.

       

      Návrhom na uzavretie kúpnej zmluvy je umiestnenie ponúkaného tovaru predávajúcim na stránkach e-shopu predávajúceho.

       

      Predávajúci jasným a zrozumiteľným spôsobom týmto informuje pred odoslaním objednávky kupujúceho o nasledujúcich predzmluvných informáciách tak, že:

      1. hlavné vlastnosti tovaru alebo charakter služby sú uvedené na príslušnej katalógovej stránke elektronického obchodu predávajúceho,
      2. o obchodnom mene a sídle predávajúceho informoval na príslušnej stránke elektronického obchodu predávajúceho a v týchto VOP, ktoré sú umiestnené na príslušnej stránke elektronického obchodu predávajúceho,
      3. kontaktné informácie predávajúceho (telefónne číslo, email a pod.) sú uvedené v týchto VOP, ako aj na stránke elektronického obchodu predávajúceho; na týchto kontaktných miestach môže kupujúci uplatniť aj reklamáciu tovaru alebo služby, podať sťažnosť alebo iný podnet a pod.,
      4. predajná cena tovaru alebo služby, spôsob, akým sa vypočíta, ak vzhľadom na povahu tovaru alebo služby nemožno predajnú cenu určiť vopred, náklady na dopravu, dodanie, poštovné a iné náklady a poplatky a skutočnosť, že do celkovej ceny môžu byť zarátané ďalšie náklady a poplatky, ak náklady a poplatky nemožno určiť vopred, sú uvedené na príslušnej katalógovej stránke elektronického obchodu predávajúceho,
      5. platobné podmienky, podmienky plnenia, dodacie podmienky, lehota, do ktorej sa predávajúci zaväzuje dodať alebo poskytnúť tovar alebo službu sú uvedené v týchto VOP,
      6. informácie o postupoch uplatňovania a vybavovania reklamácií sú v týchto VOP, ktoré sú umiestnené na príslušnej stránke elektronického obchodu predávajúceho,
      7. poučenie o práve kupujúceho podať predávajúcemu žiadosť o nápravu podľa osobitného predpisu s uvedením odkazu na webové sídlo, na ktorom sú zverejnené informácie o príslušnom subjekte alternatívneho riešenia sporov, sú uvedené v týchto VOP,
      8. sťažnosti a podnety kupujúceho je možné odosielať emailom alebo poštou na všetky kontaktné údaje predávajúceho, ktoré sú uvedené v týchto VOP. Tieto budú vybavené bezodkladne, a to najmä písomne,
      9. informácie o práve kupujúceho odstúpiť od kúpnej zmluvy, o podmienkach, lehote a postupe pri uplatňovaní práva na odstúpenie od kúpnej zmluvy, vrátane formulára na odstúpenie od kúpnej zmluvy sú uvedené v týchto VOP, predávajúci zároveň poskytol samotný formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy, ktorý sa nachádza na konci týchto VOP,
      10. informácie o zodpovednosti predávajúceho za vady najmä podľa ust. § 621 a nasl. Občianskeho zákonníka, sú uvedené v týchto VOP,
      11. kupujúci je povinný zaplatiť preddavok alebo poskytnúť inú finančnú zábezpeku len ak je to výslovne uvedené pri príslušnom tovare v elektronickom obchode predávajúceho,
      12. predávajúci sa zatiaľ nezaviazal dodržiavať kódex správania.

       

      3. Objednanie tovaru

       

      Pre vykonanie objednávky kupujúci vyberie tovar, riadne vyplní objednávkový formulár, zvolí si miesto a spôsob doručenia tovaru, spôsob platby a po záverečnom zobrazení zadaných informácií a ich kontrole objednávku odošle. Podmienkou pre riadne zaregistrovanie objednávky predávajúcim je najmä vyplnenie všetkých požadovaných údajov a náležitostí uvedených v objednávacom formulári zo strany kupujúceho na e-shope predávajúceho. Kúpna zmluva je uzavretá v okamihu, keď predávajúci zašle kupujúcemu e-mail potvrdzujúci objednávku, v ktorom bude uvedené najmä:

      • jedinečné číslo objednávky,
      • názov tovaru, jeho objednané množstvo, jednotkovú a konečnú cenu tovaru,
      • kupujúcim zvolený spôsob dopravy a platby, doručovacia adresa,
      • cena prepravy / doručenia,
      • konečná cena objednávky, ktorú kupujúci zaplatí,

      (ďalej tiež ako „zmluva“).

       

      Na uvedenú e-mailovú adresu budú kupujúcemu zasielané ďalšie informácie ohľadom stavu predmetnej objednávky, vrátane informácie o odoslaní tovaru.

       

      Cenu tovaru si môže kupujúci overiť pri jednotlivom tovare. Poplatky za prepravu/doručenie budú kupujúcemu oznámené už počas zadávania objednávky. Pred odoslaním objednávky bude zobrazená konečná cena za objednávku tovaru, ktorá pozostáva z ceny tovaru a súvisiacich poplatkov. Odoslaním objednávky kupujúci túto konečnú cenu potvrdí a vyjadrí s ňou súhlas.

       

      Uzavretá kúpna zmluva je predávajúcim archivovaná za účelom jej riadneho splnenia a nie je prístupná iným nezúčastneným stranám. Kupujúci má možnosť pred konečným odoslaním objednávky ju skontrolovať, prípadne opraviť. Údaje uvedené v odoslanej objednávke sú predávajúcim považované za správne, resp. predávajúci neoveruje ich správnosť. Kupujúci má možnosť sa kedykoľvek oboznámiť s informáciami o spôsobe vykonania objednávky v týchto obchodných podmienkach zverejnených na stránkach e-shopu predávajúceho.

       

      Predávajúci nie je povinný akceptovať okrem iného objednávku, ktorá neobsahuje všetky povinné údaje. Predávajúci si taktiež vyhradzuje právo neakceptovať objednávku kupujúceho, resp. nedodať kupujúcemu tovar v prípade, kedy sa na e-shope objavia úplne zjavné omyly týkajúce sa ceny tovaru, popisu či obrázku tovaru, prípadne pokiaľ nemá predávajúci tovar v dostatočnom množstve na sklade alebo z iných dôvodov nie je objektívne možné riadne a včas dodať kupujúcemu tovar na základe objednávky. Kupujúci berie na vedomie, že predávajúci okrem iného nie je povinný uzatvoriť kúpnu zmluvu s osobou, ktorá v minulosti podstatne porušila kúpnu zmluvu uzatvorenú s predávajúcim vrátane týchto VOP, prípadne s osobou, ktorá je voči predávajúcemu v omeškaní s úhradou splatných záväzkov. O takomto prípadnom odmietnutí objednávky môže byť kupujúci informovaný e-mailom.

       

      4. Dodanie tovaru

       

      Pri platbe za tovar na dobierku sa dodacia lehota počíta odo dňa prijatia objednávky predávajúcim, v ostatných prípadoch odo dňa prijatia platby kupujúceho za objednaný tovar predávajúcim. Tovar bude kupujúcemu dodaný spôsobom, ktorý si zvolí v objednávke, pričom má na výber doručenie na adresu prostredníctvom spoločnosti Direct Parcel Distribution SK, s.r.o. (ďalej tiež ako „DPD“) alebo doručenie do odberného miesta prostredníctvom spoločnosti DPD.

       

      Nebezpečenstvo náhodnej skazy, náhodného zhoršenia a straty tovaru prechádza na kupujúceho okamihom dodania (V prípade kupujúceho - podnikateľa sa uplatnia odchylne príslušné ustanovenia Obchodného zákonníka o nebezpečenstve škody na tovare). Ak kupujúci neprevezme tovar pre dôvody na jeho strane (napr. neschopnosť uhradiť cenu tovaru, nezastihnuteľnosť na dodacej adrese a pod.), znáša náklady spojené s opakovaným dodaním a predávajúci je oprávnený požadovať nahradenie vzniknutej škody vo výške skutočných nákladov.

       

      Tovar je oprávnený prevziať osoba disponujúca informáciou o identifikácii objednávateľa a čísle objednávky. Ku každej zásielke je priložený originálny daňový doklad (faktúra), ktorý slúži zároveň ako záručný list.

       

      Objednaný tovar bude podľa jeho dostupnosti a prepravných možností dodaný v čo najkratšej dobe. Predávajúci sa zaväzuje splniť objednávku kupujúceho v primeranej lehote zodpovedajúcej prevádzkovým možnostiam predávajúceho, najneskôr do 30 dní od jej obdržania. Ak uplynie vyššie uvedená 30 dňová lehota a predávajúci objednávku nesplní, je kupujúci oprávnený odstúpiť od zmluvy a predávajúci je povinný do 10 dní odo dňa odstúpenia vrátiť kupujúcemu všetko finančné plnenie, ktoré od neho vopred prijal, a to prevodom na bankový účet kupujúceho, pokiaľ sa nedohodnú inak.

       

      Kupujúci je povinný tovar bezodkladne po jeho prevzatí skontrolovať. Ak zásielka vykazuje známky poškodenia, odporúčame ju odmietnuť a neprevziať, prípadne spísať s doručovateľom škodový protokol. Odporúčame kupujúcemu, aby nevyhadzoval obal pre prípad reklamácie, nakoľko môže byť dôležitý pre dokazovanie. Reklamácia neúplnosti alebo vonkajšieho poškodenia zásielky nezbavujú kupujúceho práva tovar reklamovať, dávajú však predávajúcemu možnosť preukázať, že sa v čase odoslania tovaru nejednalo o rozpor s kúpnou zmluvou. Rozpor s kúpnou zmluvou predovšetkým znamená, že tovar nemá požadovanú kvalitu a úžitkové vlastnosti popisované predávajúcim, resp. výrobcom, alebo na základe nimi vykonávanej reklamy očakávané, prípadne akosť a úžitkové vlastnosti pre tovar takého druhu obvyklé; že nezodpovedá požiadavkám právnych predpisov; nie je v zodpovedajúcom množstve, miere alebo hmotnosti a nezodpovedá účelu, ktorý predávajúci pre použitie tovaru uvádza alebo na ktorý sa tovar obvykle používa.

       

      Ak kupujúci zistí nesúlad v predmete kúpy (doručený bol iný než zakúpený tovar), nekompletnosť tovaru, vadu tovaru alebo akékoľvek poškodenie tovaru spôsobené prepravou, ktoré sa neprejavilo vonkajším poškodením obalu, je potrebné, aby bezodkladne uplatnil u predávajúceho reklamáciu.

       

      5. Platobné podmienky

       

      Spôsob platby si kupujúci zvolí počas zadávania objednávky, a to z týchto možností:

       

      • bezhotovostnou platbou prostredníctvom Google Pay,
      • bezhotovostnou platbou kartou cez platobnú bránu Shoptet Pay
      • bezhotovostnou platbou cez internetové rozhranie banky,
      • platbou na dobierku pri doručení tovaru alebo
      • bezhotovostnou platbou spôsobom rýchlej platby cez banku využitím bankového príkazu cez Shoptet Pay.

       

      Predávajúci si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, ak úhrada objednaného tovaru nebude poukázaná v prospech predávajúceho bankového účtu do štyroch dní odo dňa odoslania objednávky kupujúcim.

       

      6. Odstúpenie od zmluvy

       

      1. Právo kupujúceho na odstúpenie od zmluvy:

       

      Kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho do štrnástich (14) dní odo dňa nasledujúceho po dni, kedy kupujúci alebo ním určená tretia osoba (iná ako dopravca) prevezme tovar. Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané predávajúcemu najneskôr v posledný deň lehoty podľa predchádzajúcich viet. Tovar sa považuje za prevzatý kupujúcim okamihom, keď kupujúci alebo ním určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru, alebo ak sa:

      1. tovary objednané kupujúcim v jednej objednávke dodávajú oddelene, okamihom prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný,
      2. dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, okamihom prevzatia posledného dielu alebo posledného kusu,
      3. tovar dodáva opakovane počas určitej doby, okamihom prevzatia prvého dodaného tovaru.

       

      Kupujúci môže odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov, predmetom ktorej je dodanie tovaru, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.

       

      Kupujúci môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom médiu (napr. e-mail); ak bola zmluva uzavretá ústne, na uplatnenie práva kupujúceho na odstúpenie od zmluvy postačuje akékoľvek jednoznačne formulované vyhlásenie kupujúceho, ktoré vyjadruje  vôľu kupujúceho odstúpiť od zmluvy (ďalej len "oznámenie o odstúpení od zmluvy"). Kupujúci môže použiť formulár na odstúpenie od zmluvy nachádzajúci sa v závere týchto všeobecných obchodných podmienok.

       

      Kupujúci je povinný najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho podľa § 19 ods. 1 zákona o ochrane spotrebiteľa  zaslať tovar späť alebo odovzdať tovar predávajúcemu alebo osobe určenej predávajúcim na prevzatie tovaru. To neplatí, ak predávajúci navrhne, že si tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním určenej osoby. Lehota 14 dní sa považuje za zachovanú, ak kupujúci odošle tovar predávajúcemu najneskôr v posledný deň lehoty. Pri odstúpení od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho podľa § 19 ods. 1 zákona o ochrane spotrebiteľa znáša kupujúci len náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu alebo osobe určenej predávajúcim na prevzatie tovaru. To neplatí, ak predávajúci súhlasil, že náklady bude znášať sám, alebo ak predávajúci nesplnil informačnú povinnosť podľa § 15 ods. 1 písm. g) zákona o ochrane spotrebiteľa.

       

      Predávajúci je povinný do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť kupujúcemu všetky platby, ktoré od neho prijal na základe alebo v súvislosti so zmluvou uzavretou na diaľku, zmluvou uzavretou mimo prevádzkových priestorov predávajúceho alebo s doplnkovou zmluvou vrátane nákladov na dopravu, dodanie, poštovné a iných nákladov a poplatkov.  Predávajúci je povinný vrátiť kupujúcemu všetky platby podľa predošlej vety v rozsahu zodpovedajúcom odstúpeniu od zmluvy, ak kupujúci neodstúpil od celej zmluvy uzavretej na diaľku alebo od celej zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho. Predávajúci nemôže účtovať kupujúcemu dodatočné náklady za dopravu, dodanie, poštovné a iné náklady a poplatky. Predávajúci nie je povinný uhradiť kupujúcemu dodatočné náklady, ak si kupujúci výslovne zvolil iný spôsob dodania, ako je najlacnejší bežný spôsob dodania ponúkaný predávajúcim. Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na dodanie, ktoré si zvolil kupujúci, a nákladmi na najlacnejší bežný spôsob dodania ponúkaný predávajúcim. Predávajúci je povinný vrátiť kupujúcemu platby podľa prvej vety tohto odseku rovnakým spôsobom, aký použil kupujúci pri ich úhrade. Tým nie je dotknuté právo predávajúceho dohodnúť sa s kupujúcim na inom spôsobe úhrady, ak kupujúcemu nebudú v súvislosti s úhradou účtované žiadne poplatky.

       

      Predávajúci nie je povinný pri odstúpení od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho, ktorých predmetom je dodanie tovaru,  vrátiť kupujúcemu platby uvedené v predchádzajúcom odseku pred tým, ako mu je tovar doručený alebo kým kupujúci nepreukáže zaslanie tovaru späť predávajúcemu, ibaže predávajúci navrhne, že si tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním určenej osoby.

       

      Úhrada platby za tovar pri odstúpení od zmluvy platená v hotovosti sa zaokrúhľuje na 5 eurocentov; celkový zvyšok tejto nezaokrúhlenej úhrady, ktorý je nižší ako polovica hodnoty 5 eurocentov, sa zaokrúhľuje nadol a celkový zvyšok tejto nezaokrúhlenej úhrady, ktorý je rovný alebo vyšší ako polovica hodnoty 5 eurocentov, sa zaokrúhľuje nahor. Ak je úhrada podľa predchádzajúcej vety súčtom cien za viac tovarov, zaokrúhľuje sa takto až výsledná úhrada. Táto úhrada vo výške 1 eurocent alebo 2 eurocenty sa zaokrúhľuje na 5 eurocentov.

       

      V prípade rozhodnutia kupujúceho pre odstúpenie od zmluvy v záujme zrýchlenia tohto procesu odporúčame zaslať tovar na adresu predávajúceho spolu s formulárom na odstúpenie od zmluvy zverejneným na web stránke predávajúceho alebo nachádzajúcim sa v závere týchto všeobecných obchodných podmienok a s originálom nákupného dokladu.

       

      V zmysle § 19 zákona o ochrane spotrebiteľa kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku a od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho aj bez uvedenia dôvodu v lehote podľa § 20 ods. 1 až 3 zákona o ochrane spotrebiteľ, ktorej predmetom je:

      1. poskytnutie služby, ak
        1. došlo k úplnému poskytnutiu služby a

        2. poskytovanie služby začalo pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, ak je podľa zmluvy spotrebiteľ povinný zaplatiť cenu,

      2. dodanie alebo poskytnutie produktu, ktorého cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý obchodník nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy,
      3.  dodanie tovaru vyrobeného podľa špecifikácií spotrebiteľa alebo tovaru vyrobeného na mieru,

      4. dodanie tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu kvality alebo skaze,
      5.  dodanie tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov, ak ochranný obal bol po dodaní porušený,

      6. dodanie tovaru, ktorý vzhľadom na svoju povahu môže byť po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom

         

      1. Právo predávajúceho na odstúpenie od zmluvy:

       

      Predávajúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy z dôvodu, kedy sa na e-shope objavia zjavné omyly týkajúce sa ceny tovaru, popisu či obrázku tovaru, ďalej z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti tovaru, alebo ak výrobca, dovozca alebo dodávateľ tovaru dohodnutého v zmluve prerušil výrobu alebo vykonal také závažné zmeny, ktoré znemožnili realizáciu splnenia povinností predávajúceho vyplývajúcich zo zmluvy alebo z dôvodov vyššej moci, alebo ak ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od neho spravodlivo požadovať, nie je schopný dodať tovar kupujúcemu v lehote určenej týmito všeobecnými obchodnými podmienkami alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode. Predávajúci po odstúpení od zmluvy vráti kupujúcemu kúpnu cenu najneskôr do 14 dní odo dňa vrátenia tovaru predávajúcemu alebo po preukázaní, že kupujúci zaslal tovar predávajúcemu, podľa toho, ktorý okamih nastane skôr.

       

      7. Práva kupujúceho zo zodpovednosti za vady

       

      Predávajúci zodpovedá za akúkoľvek vadu, ktorú má predaný tovar v čase jej dodania a ktorá sa prejaví do dvoch rokov od dodania tovaru. Ak sa vada prejaví do uplynutia dvoch rokov od dodania tovaru, predpokladá sa, že ide o vadu, ktorú mal tovar už v čase dodania. To neplatí, ak sa preukáže opak alebo ak je tento predpoklad nezlučiteľný s povahou tovaru alebo vady.

       

      Ak predávajúci zodpovedá za vadu predaného tovaru, kupujúci má voči nemu právo na odstránenie vady opravou alebo výmenou, právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo právo od kúpnej zmluvy odstúpiť. Kupujúci môže odoprieť zaplatiť kúpnu cenu alebo jej časť, kým si predávajúci nesplní povinnosti, ktoré mu vyplývajú zo zodpovednosti za vady, ibaže kupujúci je v čase vytknutia vady v omeškaní so zaplatením kúpnej ceny alebo jej časti. Kupujúci zaplatí kúpnu cenu bez zbytočného odkladu po splnení povinností predávajúcim. Kupujúci môže uplatňovať práva zo zodpovednosti za vady vrátane práva podľa predchádzajúcej vety, len ak vytkol vadu do dvoch mesiacov od zistenia vady, najneskôr do uplynutia doby dvoch rokov od dodania tovaru.

       

      Kupujúci môže vytknúť vadu u predávajúceho:

       

      1. emailom na adresu predávajúceho: info@obuvdoroboty.sk alebo
      2. poštou na adresu prevádzky predávajúceho: Ridere, s.r.o., Kríž nad Váhom 394, PSČ 916 26 Považany alebo
      3. telefonicky na tel. č.: +421 918 541 407.

       

      Ak kupujúci vytkol vadu poštovou zásielkou, ktorú predávajúci odoprel prijať, zásielka sa považuje za doručenú v deň odopretia.

       

      Predávajúci poskytne kupujúcemu písomné potvrdenie o vytknutí vady bezodkladne po vytknutí vady kupujúcim. Predávajúci v potvrdení o vytknutí vady uvedie lehotu, v ktorej vadu odstráni. Lehota oznámená podľa predchádzajúcej vety nesmie byť dlhšia ako 30 dní odo dňa vytknutia vady, ak dlhšia lehota nie je odôvodnená objektívnym dôvodom, ktorý predávajúci nemôže ovplyvniť.

       

      Ak predávajúci odmietne zodpovednosť za vady, dôvody odmietnutia písomne oznámi kupujúcemu. Ak kupujúci znaleckým posudkom alebo odborným stanoviskom vydaným akreditovanou osobou, autorizovanou osobou alebo notifikovanou osobou preukáže zodpovednosť predávajúceho za vadu, môže vytknúť vadu opakovane a predávajúci nemôže odmietnuť zodpovednosť za vadu.

       

      Kupujúci má právo zvoliť si odstránenie vady výmenou tovaru alebo opravou tovaru. Kupujúci si nemôže zvoliť spôsob odstránenia vady, ktorý nie je možný alebo ktorý by v porovnaní s druhým spôsobom odstránenia vady spôsobil predávajúcemu neprimerané náklady s ohľadom na všetky okolnosti, najmä na hodnotu, ktorú by mal tovar bez vady, na závažnosť vady a na skutočnosť, či by druhý spôsob odstránenia vady spôsobil kupujúcemu značné ťažkosti. Predávajúci môže odmietnuť odstránenie vady, ak oprava ani výmena nie sú možné alebo ak by si vyžadovali neprimerané náklady s ohľadom na všetky okolnosti vrátane okolností podľa predchádzajúci vety. 

       

      Predávajúci opraví alebo vymení tovar v primeranej lehote po tom, čo kupujúci vytkol vadu, bezplatne, na vlastné náklady a bez spôsobenia závažných ťažkostí kupujúcemu s ohľadom na povahu tovaru a účel, na ktorý kupujúci tovar požadoval. Na účely opravy alebo výmeny kupujúci odovzdá alebo sprístupní tovar predávajúcemu. Náklady prevzatia tovaru znáša predávajúci.

       

      Predávajúci dodá opravený tovar alebo náhradný tovar kupujúcemu na vlastné náklady rovnakým alebo obdobným spôsobom, akým mu kupujúci dodal vadný tovar.

       

      Kupujúci má právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo môže odstúpiť od kúpnej zmluvy v súlade s § 624 ods. 1 Občianskeho zákonníka.

       

      Ak sa zmluva týka kúpy viacerých tovarov, kupujúci môže od nej odstúpiť len vo vzťahu k vadnému tovaru. Vo vzťahu k ostatným tovarom môže odstúpiť od zmluvy, len ak nemožno dôvodne očakávať, že bude mať záujem ponechať si ostatné tovary bez vadného tovaru.

       

      Kupujúci po odstúpení od zmluvy alebo jej časti vráti tovar predávajúcemu. Predávajúci po odstúpení od zmluvy vráti kupujúcemu kúpnu cenu najneskôr do 14 dní odo dňa vrátenia tovaru predávajúcemu alebo po preukázaní, že kupujúci zaslal tovar predávajúcemu, podľa toho, ktorý okamih nastane skôr.

       

      Predávajúci vráti kúpnu cenu kupujúcemu alebo mu vyplatí zľavu z kúpnej ceny rovnakým spôsobom, aký použil kupujúci pri zaplatení kúpnej ceny, ak kupujúci výslovne nesúhlasí s iným spôsobom úhrady.

       

      8. Ochrana osobných údajov

       

      Predávajúci spracováva určité osobné údaje poskytnuté kupujúcim v prísnom súlade so slovenskými právnymi predpismi o ochrane osobných údajov, najmä s ustanoveniami zákona č. 18/2018 Z. z., o ochrane osobných údajov, a ustanoveniami Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016, všeobecné nariadenie o ochrane údajov.

       

      Viac informácií o právach kupujúceho ohľadom toho, ako a v akom rozsahu predávajúci spracováva osobné údaje kupujúceho, sú stanovené v Zásadách ochrany osobných údajov, ktoré sú k dispozícii na stránke na tejto adrese: https://www.obuvdoroboty.sk/informacie-pre-vas/ochrana-osobnych-udajov/.

       

       

      9. Mimosúdne riešenie spotrebiteľských sporov

       

      Kupujúci berie na vedomie, že tento článok sa uplatní iba v prípade, že kupujúcim je spotrebiteľ v zmysle ustanovenia § 52 ods. 4 Občianskeho zákonníka.

       

      Predávajúci informuje kupujúceho v súlade so zákonom o ochrane spotrebiteľa a zákonom č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení, o možnosti alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov a o subjekte alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov. Kupujúci má zásadne právo na alternatívne riešenie spotrebiteľského sporu zo spotrebiteľskej zmluvy, ktorý sa nepodarí vyriešiť vzájomnou dohodou, ak dochádza k plneniu na území Slovenskej republiky alebo ak súvisí plnenie s podnikateľskou činnosťou prevádzkovanou na území Slovenskej republiky, a môže podať návrh na alternatívne riešenie takého sporu určenému subjektu alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov, ktorým je s ohľadom na povahu predávaného tovaru v zásade Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk), P. O. BOX 29, Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava, Spoločnosť ochrany spotrebiteľov (S.O.S.) Poprad, so sídlom Bajkalská 2335/3, 058 01 Poprad (web: https://www.sospotrebitelov.sk/, email: info@sospotrebitelov.sk), Združenie na ochranu práv občana – AVES, so sídlom Jána Poničana 6115/9, 841 08 Bratislava  (web: https://www.zdruzenieaves.sk/, email: zdruzenie.aves@centrum.sk ), pokiaľ nebude v kogentných predpisoch, v konkrétnom prípade uvedené inak. Kupujúci má právo podať predávajúcemu žiadosť o nápravu, ak medzi kupujúcim a predávajúcim vznikne spor z uplatnenia práv zo zodpovednosti za vady alebo ak sa kupujúci domnieva, že predávajúci porušil iné práva kupujúceho. Kupujúci má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov, ak predávajúci na žiadosť kupujúceho podľa predchádzajúcej vety odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní od jej odoslania.

       

      Kupujúci môže v prípade sporu zo spotrebiteľskej zmluvy uzatvorenej on-line využiť taktiež platformu na riešenie sporov on-line, ktorá je zriadená Európskou komisiou na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

       

      10. Záverečné ustanovenia

       

      Ďalšia komunikácia medzi predávajúcim a kupujúcim sa uskutočňuje elektronickou poštou (info@obuvdoroboty.sk) alebo telefonicky (t. č.: +421 918 541 407) v pracovných dňoch, v čase od 09:00 do 15:00 hod.

       

      Vzťahy a prípadné spory, ktoré vzniknú na základe kúpnej zmluvy, sa budú spravovať výlučne podľa platného práva Slovenskej republiky a budú riešené súdmi Slovenskej republiky.

       

      Náklady na použitie komunikačných prostriedkov na diaľku (telefón, internet a pod.) pre vykonanie objednávky sú v bežnej sadzbe, závislé na tarife telekomunikačných služieb, ktoré kupujúci používa. Prípadné sťažnosti alebo podnety môže kupujúci uplatniť písomne na adresu sídla predávajúceho alebo e-mailom na e-mailovú adresu predávajúceho info@obuvdoroboty.sk. Predávajúci sa zaväzuje vybaviť sťažnosť alebo podnet do 30 dní od jeho obdržania, o čom bude kupujúceho primeraným spôsobom informovať.

       

      Tieto Všeobecné obchodné podmienky sú platné odo dňa ich zverejnenia a platia pre všetky kúpne zmluvy uzatvárané medzi predávajúcim a kupujúcim. Predávajúci si vyhradzuje právo jednostranne zmeniť tieto Všeobecné obchodné podmienky bez predchádzajúceho upozornenia kupujúceho a stávajú účinnými dňom ich zverejnenia na webovej stránke predávajúceho.

       

      Tieto VOP boli aktualizované ku dňu 19. 7. 2024.

      Za spoločnosť RIDERE, s.r.o

       

       

       

       

      VZOROVÝ FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY UZAVRETEJ NA DIAĽKU A ZMLUVY UZAVRETEJ MIMO PREVÁDZKOVÝCH PRIESTOROV OBCHODNÍKA

       

      (Vyplňte a zašlite tento formulár, len ak si želáte odstúpiť od zmluvy uzavretej

      na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka.)

      Obchodnej spoločnosti RIDERE, s.r.o., so sídlom Potvorice 155, PSČ 916 25 Potvorice, IČO: 54 773 211, zapísanej v obchodnom registri okresného súdu Trenčín, oddiel Sro, vložka č. 43963/R, info@obuvdoroboty.sk (ako predávajúcemu) týmto ako kupujúci oznamujem/oznamujeme*, že odstupujem/odstupujeme od  zmluvy o dodaní alebo poskytnutí tohto produktu:.....................................................

       

      Dátum objednania/dátum prijatia*

      Číslo objednávky: ..................... 

      Meno a priezvisko spotrebiteľa/spotrebiteľov* : .....................................................................

      Adresa spotrebiteľa/spotrebiteľov*: ......................................................................................

      E-mailový kontakt spotrebiteľa/spotrebiteľov*: ..................................................

      Telefonický kontakt spotrebiteľa/spotrebiteľov*: ................................................

       


      Súhlasím, aby mi bola platba vrátená na môj účet vedený v banke ................................ a.s., číslo účtu .................................../............,

      IBAN: ...............................................,

      SWIFT: .............................................,

       

       

      Adresa pre vrátenie tovaru:

      Ridere, s.r.o., Kríž nad Váhom 394, PSČ 916 26 Považany, t. č.: +421 918 541 407

       

      V prípade odstúpenia od zmluvy nás kontaktujte na info@obuvdoroboty.sk a poskytneme Vám potrebné inštrukcie.

       

      Podpis spotrebiteľa/spotrebiteľov* (ak sa tento formulár podáva v listinnej

      podobe)  

       

      Dátum ..............

       

      * Nehodiace sa prečiarknite.

        

      POUČENIE O UPLATNENÍ PRÁVA SPOTREBITEĽA NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY UZAVRETEJ NA DIAĽKU A ZMLUVY UZAVRETEJ MIMO PREVÁDZKOVÝCH PRIESTOROV OBCHODNÍKA

                                           

      1. Právo na odstúpenie od zmluvy

       

      Máte právo odstúpiť od tejto zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní. Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa: a) keď Vy alebo Vami určená tretia osoba okrem dopravcu prevezmete tovar; b) (pri dodaní viacerých tovarov Vami objednaných v jednej objednávke oddelene) keď Vy alebo Vami určená tretia osoba okrem dopravcu prevezmete tovar, ktorý bol dodaný ako posledný; c) (pri dodaní tovaru pozostávajúceho z viacerých častí) keď Vy alebo Vami určená tretia osoba okrem dopravcu prevezmete poslednú časť tovaru; d) (pri dodávaní tovaru opakovane počas určitého času) keď Vy alebo Vami určená tretia osoba okrem dopravcu prevezmete prvý dodaný tovar.

       

      Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením (napríklad listom zaslaným poštou alebo e-mailom) na adrese:  Ridere, s.r.o., Kríž nad Váhom 394, PSČ 916 26 Považany, t. č.: +421 918 541 407 alebo e-mailom na adrese: info@obuvdoroboty.sk

      RIDERE, s.r.o., so sídlom Potvorice 155, PSČ 916 25 Potvorice, kontaktné telefónne číslo +421 918 541 407, info@obuvdoroboty.sk. Na tento účel môžete použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý sme Vám odovzdali alebo zaslali, jeho použitie však nie je povinné.

       

      Ak máte záujem, môžete vyplniť a zaslať vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy alebo akékoľvek iné jednoznačné vyhlásenie o odstúpení od zmluvy aj elektronicky prostredníctvom nášho webového sídla: info@obuvdoroboty.sk. Ak využijete túto možnosť, prijatie odstúpenia od zmluvy Vám bezodkladne potvrdíme na trvanlivom médiu (napríklad e-mailom).

                 

      Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak zašlete oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy.

       

      1. Dôsledky odstúpenia od zmluvy

       

      Po odstúpení od zmluvy Vám vrátime všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy, vrátane nákladov na doručenie tovaru k Vám. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak ste si zvolili iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúkame. Platby Vám budú vrátené najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenie o odstúpení od tejto zmluvy. Úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, ak ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom úhrady, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.

       

      S vrátením platby môžeme čakať do vrátenia tovaru späť na našu adresu alebo do preukázania, že ste tovar odoslali späť, podľa toho, čo nastane skôr.

       

      Zašlite nám tovar späť alebo ho prineste na našu adresu alebo odovzdajte Ridere, s.r.o., Kríž nad Váhom 394, PSČ 916 26 Považany, (t. č.: +421 918 541 407) najneskôr do 14 dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy. Lehota sa považuje za zachovanú, ak tovar odošlete späť pred uplynutím 14-dňovej lehoty.

       

      Ak ste požiadali o začatie poskytovania služby počas lehoty na odstúpenie od zmluvy, máte povinnosť uhradiť nám cenu za skutočne poskytnuté plnenie do dňa, kedy ste nám oznámili Vaše rozhodnutie odstúpiť od tejto zmluvy.

       

                 

       

       

       

       

      Reklamačný list

       

      Kupujúci:

      Meno a priezvisko: ......................................................................................................

      Adresa: ........................................................................................................................

      Telefón: .......................................................................................................................

      Email: ..........................................................................................................................

       

      Predávajúci:

      Obchodné meno: RIDERE, s.r.o., so sídlom, IČO:,

      Sídlo: Potvorice 155, PSČ 916 25 Potvorice

      IČO: 54 773 211, IČ DPH: SK212178664

      zapísaneý v obchodnom registri okresného súdu Trenčín, oddiel Sro, vložka č. 43963/R

       

      V prípade reklamácie nás kontaktujte na info@obuvdoroboty.sk a poskytneme Vám potrebné inštrukcie.

       

      Číslo dokladu o kúpe tovaru:

      Dátum predaja:

      Číslo objednávky:

       

      Dátum uplatnenia reklamácie kupujúcim:

       

      Označenie reklamovaného tovaru:

      Kód výrobku:

      Názov výrobku:

      Popis vady reklamovaného výrobku:

       

       

      Obsah balenia reklamovaného tovaru prevzatého predávajúcim pri uplatnení reklamácie:

       

       

      Požadovaný spôsob vybavenia reklamácie kupujúcim (oprava tovaru alebo jeho súčasti – výmena tovaru – zľava z kúpnej ceny - odstúpenie od zmluvy a vrátenie kúpnej ceny):

       

      Predpokladaný dátum vybavenia reklamácie (vyplní predávajúci):

       

       

      Spôsob vybavenia reklamácie určený predávajúcim (vyplní predávajúci):

       

       

      Dátum a podpis predávajúceho:

      Dátum a podpis kupujúceho:

       

       

       

       

       

       

       

      AKO NAKUPOVAŤ

       Výber tovaru a vloženie do košíka

      Z katalógu tovaru na webových stránkach www.obuvdoroboty.sk   si vyberte produkt, ktorý si chcete kúpiť.

      Vybraný produkt si pomocou tlačidla Do košíka (prípadne len ikony košíka) vložte do nákupného košíka. 

      V nákupnom košíku si skontrolujte, či už máte naozaj všetko a či máte správne zvolené veľkosti, farby a počty kusov.

       Voľba spôsobu dopravy a platby

      Vyberte si spôsob platby .

      Všetky objednávky expedujeme prostredníctvom kuriérskej služby GLS. V prípade ak vaša objednávka presiahla sumu 100€, nebudeme vám účtovať žiadne poplatky za dopravu.

       Dodacie údaje

      Ostáva už len vyplniť vaše osobné údaje. Ak ste u nás už v minulosti registrovali, vyplňte vaše prihlasovacie údaje. V opačnom prípade sa môžete zaregistrovať a využívať vernostné výhody alebo nakúpiť jednorazovo bez registrácie.

      V prípade, ak objednávate ako súkromná osoba – vyplňte tieto údaje: meno, priezvisko, telefón, e-mail a adresa.

      V prípade, ako objednávate za firmu – vyplňte tieto údaje: meno, priezvisko, e-mail, telefón, adresa, IČO, DIČ, IČ DPH (ak je pridelené). V prípade, ak nakupujete ako firma, žiadame vás, aby ste pri registrácii /zadávaní objednávky/ uvádzali správne a kompletné údaje o vašom podnikateľskom subjekte (najmä v prípade platcov DPH uviedli aj IČ DPH). 

      V prípade, ak je vaša fakturačná adresa iná, ako adresa pre dodanie tovaru – vyplňte aj adresu pre dodanie.

      Odoslanie objednávky

       Po skontrolovaní všetkých údajov, potvrďte váš súhlas a odošlite vašu objednávku prostredníctvom tlačidla Objednať s povinnosťou platby. Kliknutím na toto tlačidlo vám vzniká povinnosť platby za objednaný tovar a služby.

       Odoslaním objednávky začneme vašu objednávku spracovávať. O ďalšom postupe budete informovaný e-mailami a telefonicky na adresu uvedenú v dodacích údajoch.

       V prípade akýchkoľvek otázok nás kontaktujte telefonicky, alebo emailom TU.