Bezpečnostná obuv VM - Milwaukee 8185 S3 ESD
Kód: 13221/36 13221/37 13221/38 13221/39 13221/40 13221/41 13221/42 13221/43 13221/44 13221/45 13221/46 13221/47 Zvoľte variantPodrobný popis
Zvršok: polyamidová oderuvzdorná tkanina PUTEK
Podšívka: laminovaná priedušná textília MESH
Vkladacia stielka: HI-POLY – anatomicky tvarovaná z ľahčenej polyuretánovej peny potiahnutá textíliou MESH, antistatická
Podošva: MICHELIN-PU/RUBBER – odolná proti palivovým olejom, antistatická, protišmyková
Veľkosť: 36 – 47
Bezpečnostná trieda: S3 ESD SRC – s kompozitnou tužinkou a kevlarovou planžetou, hydrofóbne – antistatické vlastnosti ESD, NON METALIC
Dodatočné parametre
Kategória: | Poltopánky |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Pohlavie: | Pánska, Dámska |
Sezóna: | Zimná (zateplená) |
Ochrana prstov: | Kompozitná špica (S1, S2, S3) |
Úroveň ochrany: | S3: ako S2 + odolnosť proti prepichnutiu, podošva s dezénom, ESD: antistatická obuv |
Zapínanie: | Šnúrky |
Materiál zvršku – vrchný materiál: | Textília |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Len registrovaní používatelia môžu pridávať hodnotenie. Prosím prihláste sa alebo sa zaregistrujte.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Len registrovaní používatelia môžu pridávať príspevky. Prosím prihláste sa alebo sa zaregistrujte.
Široká kolekcia pracovnej a bezpečnostnej obuvi VM FOOTWEAR. Nevšedný nadčasový dizajn, módne trendy, športový, outdoorový či voľnočasový strih obuvi, farebná škála materiálov, to všetko sú dnes jedny z hlavných parametrov pri výbere vhodnej pracovnej obuvi. Firma, živnostník či zamestnanec, dnes vyžaduje kvalitnú, pohodlnú, funkčnú, najlepšie koženú obuv a najlepšie vo firemných farbách.
Kolekcia našej obuvi VM je vyrábaná predovšetkým dvoma spôsobmi/postupmi. Tieto výrobné postupy sa líšia spôsobom spojenia spodku obuvi so zvrškom, ktoré výrazne ovplyvňuje funkciu, údržbu obuvi ale aj vhodnosť použitia v danom pracovnom prostredí.
Pracovná obuv VM Footwear získala ohodnotenie Supebrands, čo znakom špeciálneho postavenia a uznaním vynikajúceho postavenia značky na lokálnom trhu.